بستن

بهترین بازی های شوتر 2021 برای اندروید

بهترین بازی های شوتر 2021 برای اندروید

در جدیدترین پست از سایت اپک مودی قصد به معرفی پنج تا از بهترین بازی های شوتر برای اندروید بپردازیم که شما می توانید با مشاهده آن ها بر حسب علاقه شخصی خود یکی یا چند عدد را انتخاب و بر روی دستگاه شخصی خود نصب نمایید، پس سعی کنید این پست را به هیچ وجه از دست ندهید و با ما همراه باشید.

Free Fire Max

فری فایر مکس

یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال هم به شما می رود که محصولی نسبتا جدید از کمپانی گارنا است که در این نسخه تغییراتی ایجاد کرده و کاربران با دستگاه های پیشرفته‌تر می توانند گرافیک و گیم پلی بهتری را با آن تجربه نمایند که در نوع خود بی نظیر است و می توانید کاربران را بسیار راضی کند و شما می توانید برای دریافت آن بر روی لینک فری فایر مکس – دانلود بازی Garena Free Fire Max اندروید کلیک کنید.

Apex Legends Mobile

دانلود بازی Apex Legends Mobile اندروید

جدیدترین مورد داخل این لیست اپکس لجندز است که به تازگی برای دستگاه های اندروید عرضه شده اما پیش از آن برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده بود و طرفدارانی بسیار زیادی هم پیدا کرده بود که شاید بتواند دلایل محبوبیت آن را در شخصیت های خارق العاده آن جستجو کرد. شخصیت هایی که هر یک از آن یک قابلیت خاص و منحصر به فرد دارند که می توانند تفاوت را در میدان مبارزه رقم بزنند و شما می توانید برای نصب آن بر روی دانلود Apex Legends Mobile – بازی اپکس لجندز موبایل اندروید کلیک کنید.

Pubg New State

دانلود پابجی نیو استیت نسخه بتا

پابجی نیو استیت مانند فری فایر مکس پیش از آن یک نسخه ازش منتشر شده بود که می توان آن را بهترین بازی شوتر برای اندروید هم دانست. اما این نسخه توسط کمپانی سازنده پابجی کره ای طراحی شده که از زمان کوتاهی که از عرضه آن گذشته توانسته بازیکنان بسیار زیادی را از سراسر جهان مجذوب کند که شما می توانید برای دانلود آن بر روی پابجی نیو استیت – دانلود بازی Pubg New State اندروید کلیک کنید.

Resident Evil 4

دانلود بازی Resident Evil 4 اندروید

شاید قدیمی ترین بازی این لیست را باید رزیدنت اویل 4 دانست که سال های بسیار زیادی از عرضه آن گذشته و هنوز هم طرفداران خاص به خود را دارد و نه در این سبک بلکه در سبک ترسناک هم هنوز جزو بهترین مواردی است که می توانید به سراغ آن بروید. اما به دلیل قدیمی بودن آن ممکن است با بعضی از دستگاه های جدید ناسازگار باشد اما در هر صورت شما می توانید برای نصب آن با لینک مستقیم از لینک دانلود بازی رزیدنت اویل 4 – Resident Evil 4 اندروید + مود استفاده کنید.

Chicken Gun

چیکن گان مود

آخرین مورد این لیست، عجیب ترین آن ها هم هست! چیکن گان با چهار موردی که در بالا مطرح شد کاملا متفاوت است و در آن از گرافیک کارتونی استفاده شده که آن از دیگر موارد لیست جدا می کند اما این گرافیک به هیچ عنوان باعث این نشده که کاربران از آن غافل شوند و حمایت بسیار زیادی از او شده که شاید کمی عجیب به نظر برسد. شما برای دریافت آن هم می توانید به لینک دانلود Chicken Gun – بازی چیکن گان اندروید + مود مراجعه کنید و جدیدترین نسخه آن را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

در انتهای پست امیدواریم از پست معرفی بهترین بازی های شوتر در سیستم عامل اندروید لذت کافی را برده باشید، شما می توانید نظرات خود را در این باره با ما درمیان بگذارید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *